Etappe 2 - Reisverslag uit Sangatte, Frankrijk van Jeroen Everse - WaarBenJij.nu Etappe 2 - Reisverslag uit Sangatte, Frankrijk van Jeroen Everse - WaarBenJij.nu

Etappe 2

Door: Gerlinde

Blijf op de hoogte en volg Jeroen

04 Februari 2014 | Frankrijk, Sangatte

Hoi allemaal, hier ben ik weer met een korte update!

Zondag avond 2 februari, lag meneer al rond 20.00 uur te slapen! Kapot van het proloog en de eerste Etappe.
Maandag ochtend 8.00 uur, na 12 uur slaap, voelen de benen een stuk beter dan de vorige dag. Het heeft ligt gevroren, dat betekend een zonnig dagje voor de boeg.
Om 13.46 berichtje! Het fietsen gaat prima! Overwegend zijwind, en soms zelfs wind mee! Het weer is super zonnig, dus meneer geniet met volle teugen. Opnieuw hoor ik dat het uitzicht fenomenaal is! Dus de kust zou wel prachtig zijn.
De lunch wordt gehouden in Loon page, tussen Calais en Duinkerke. In Duinkerke avond eten gehaald, genoeg water en een frans stokbrood, want die mogen natuurlijk niet ontbreken.
Al met al gaat het dus lekker en geniet meneer van zijn fietsvakantie.

s'Avonds opnieuw een berichtje, net voor Calais heeft meneer zijn kamp neergezet, in een mooie omgeving vol eendenvijvers/eendenkooien! Opnieuw hoor ik dat de omgeving prachtig is! (Ik word er zowaar jaloers van, al mag ik vanuit Groningen ook niet klagen over het weer, niet te koud en zonnig).
Het weer zat hem mee, super zonnig en de wind veel mee. :D
Door een verkeerde afslag, toch wel veel kilometers omgefietst, en stukken moeten lopen en mountainbiken. Veel tijd verspild. De fiets houdt zich goed, (dat mag ook wel voor het bedrag dat je er voor hebt neer gelegd, dacht ik). Ook een heel stuk over het strand gefietst, dit schoot op, dus dit wordt ook het plan voor morgen.
Na de warme maaltijd bestaande uit, aardappels, erwten, wortels en hamburgers, is het tijd om nog ff te lezen en naar dromenland te vertrekken.

Na het super positieve bericht van gisteren, geeft me dit een goed gevoel voor de rest van de tocht. :)

Vandaag 4 - februari, wilde meneer vroeg beginnen 6.00 uur eruit, en dan veel kilometers maken over het strand omdat dit de vorige dat zo goed was bevallen. T gaat alleen niet zo als meneer gehoopt heeft! De linker knie speelt weer op en ook de achillespees wil nog niet echt meewerken. :( helaas. Daarboven op ook nog eens volle bak tegenwind, wat natuurlijk ook niet echt lekker meewerkt.
Het plan wordt in ieder geval tot Boglogne sur Mer te rijden en dan maar weer het kamp op te slaan. Goed uitrusten en kijken wat het lichaam doet.

Vervelend natuurlijk dat het lichaam niet echt mee wil! Gelukkig is meneer zelf zo slim om goed af te wegen wat het lichaam wil en wanneer het rust nodig heeft. Hoop voor hem dat het lichaam snel hersteld! En anders word het, het plan bijstellen vrees ik! Nouja! Jullie horen het wel!

Voor nu stop ik er weer mee, want ik moet zo weer de gymdocent uithangen! :D

Veel liefs, en lieve groet,
Mede namens jeroen,
Gerlinde

  • 04 Februari 2014 - 13:16

    Ilmar Wessels :

    Foto's?????

  • 04 Februari 2014 - 13:23

    Jeroen Everse:

    Ik heb nog geen foto's van Jeroen, Ilmar! T lukte niet met doorsturen. Ik denk dat hij wat moet veranderen in zijn instellingen! Dat heb ik al gezegd! Zodra ze komen, zet ik ze er voor je op! En stuur ik je een whatsapp bericht! ;)

  • 04 Februari 2014 - 16:36

    Janny Smid:

    Wat heerlijk om te lezen dat Jeroen zo geniet van de fietstocht . Hopelijk gaat het met de knie en archillespees goed komen. En kan hij zijn droom waarmaken.
    Heel veel toi toi toi en fietsplezier. Mam Janny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jeroen

Maakt een reis op de fiets van Terschelling naar Bilbao, en heeft zijn vriendinnetje uitgenodigd om zijn secretaresse te zijn voor de komende 5 1/2 week;). Zij typt dus ook de verslagen! Lieve groet, mede namens Jeroen, Gerlinde

Actief sinds 01 Feb. 2014
Verslag gelezen: 391
Totaal aantal bezoekers 3708

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 07 Maart 2014

Terschelling - Bilbao

Landen bezocht: